miercuri, iulie 07, 2010

BAC, back.


Off... Bloguletul meu , cum te-am neglijat eu pe tine!
Adevarul e ca nu vroiam sa fie plin pe aici de ACEA tony, 'cea mai sensibila' , nu am vrut sa ma plang , sa ma vait ca nu mai pot.
Preferam sa fac asta prietenilor (multumesc de sustinere , incurajari , multumesc pt ca m-ati suportat:"> ) si sa revin cu un post nou: SUNT FERICIIIITAAAA!
Vai , ce sentiment ...
Sa dormi 12 ore fara sa te gandesti ca pici bacu', sa iesi afara fara sa te gandesti ca ai de invatat n-spe comentarii, 2 manuale de biologie si ca esti tufa la mate. Ehe , viata.
Saptamana asta chiar a fost \ este \ o sa fie pentru relaxare.
In primele zile am sarbatorit (ca sa zic asa :D ) , acum, la jumatea saptamanii, ies , fac planuri si bagaje ,iar spre sfarsitul saptamanii decolez la maaare (da , m-a convins :P).
'Bacul l-am luat ussooooor \:D/' , pe cat de greu a venit...Pe atat de repede a trecut. Da, bacul e un maaare rahat. Ca si invatamantul romanesc. Am zis ca nu ma plang? (Putin) Prea tarziu.
Vorba *Ei* : Bacul nu e invatatul propriu-zis, bacul reprezinta stresul , lacrimile and so on :).
A trecut. Am luaaat , am luat , am luaaat!!!
Pun punct si curand pun si capul pe perna ... Ma asteapta cele 12 ore de somn :).

Un comentariu:

  1. mie inca nu imi vine sa cred ca a trecut. eu inca am emotii :)) am impresia ca trebuie sa il dam iar. distractie placuta la mare :*

    RăspundețiȘtergere