luni, aprilie 18, 2011


Pentru ca sunt o persoana a extremelor, azi a fost o zi foarte buna. A inceput mult mai tarziu decat imi propusesem aseara, la culcare (hihi:D); azi am fost foarte calma si foarte bine dispusa.
Pentru ca ma bucur din ce in ce mai mult de cate ori fac pe cineva sa zambeasca, azi m-am simtit minunat pentru ca am reusit sa ma "readuc" la viata.
Totul tine de noi, de modul cum gandim si cum ne propunem sa actionam.
M-am culcat aseara cu un singur gand in minte: "Maine voi avea o zi minunata."
-
Evident, sunt o lenesa. Postul asta e inceput ieri. Dar nu conteaza. Si azi a fost o zi buna.
Revenind... Incepusem sa povestesc cum toata bucuria asta pe care o eman ... Pleaca din subconstient. Din punctul meu de vedere, totul e autosugestie. Sunt tot timpul fericita pentru ca asa imi propun sa fiu. Atitudinea pozitiva atrage , dupa sine, numai lucruri bune. Si e testat :).
Ma ghidez dupa un principiu : "Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi in lume" .. Mi-ar placea ca lumea sa fie una plina de fericire, iubire , pace, floricele si inimioare. Nu, glumesc. Desi... 8->:)).
Mai in gluma, mai in serios.. Mereu ma lovesc de lumea asta rece si rea. Si problema e ca .. Mi se pare ca totul merge din rau, in mai rau. Crestem, ne schimbam modul in care percepem lucrurile, devenim din ce in ce mai individualisti si de multe ori uitam de cei din jur. Da,da .. Stiu ca de multe ori pici prost cand esti prea bun, dar ce pot face? Daca toti ne-am comporta asa, unde am ajunge?
Gata, inchei aici. M-am lasat dusa de val si nu vreau sa irosesc tot "elanul asta creator" , mai pastrez si pentru datile viitoare.

Love.Love.Love,
T♥ny.

3 comentarii:

  1. Hmm.. Tinand cont ca ai lasat comentariul "Anonim" nu stiu cat de mult iti pot spune daca ar trebui sa te simti, sau nu! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred in "Poarta-te cu ceilalti asa cu ai vrea ca ei sa se poarte cu tine"

    RăspundețiȘtergere