joi, noiembrie 17, 2011

Here goes nothing...


Si uite-asa ,ma gandeam zilele trecute: "Acum ceva timp obisnuiam sa scriu pe blog. Si-mi placea. Si faceam asta constant, ma descarcam. De ce am incetat?"
Asa ca mi s-a facut dor. Asa ca planuiesc sa ma reapuc de treaba. Serios.
Asta-i pentru ca, probabil, minunata asta toamna s-a hotarat sa devina asaaaaa de placuta,incat ... Simt nevoia sa ma descarc :)). Pentru ca ma enerveaza, ma deprima, imi da toate starile astea care nu-mi sunt deloc caracteristice. Si incerc sa vad partea buna,zau. Dar nu-i nimic bun in faptul ca trebuie sa pui tot ce ai mai gros pe tine, in cat mai multe straturi. Asta ca sa iesi, sa-ti dai seama ca tot frig iti e, apoi sa ridici capul si sa vezi un cer cenusiu, sa iti cobori privirea si totul "mort" in jurul tau. Pai nu ma mai joc, ce stimulent e asta?
Dumnezeule, unde e zapada aiaaaa?!?

Dar gata. Nu ma mai plang, weekendul a inceput (hihi), asa ca : muzica la maxim, jaluzele trase, uitam ca-i toamna.
A,da.
Si pastram ceva din entuziasmul asta pentru postarile viitoare.

P.S.: Postarea asta e pentru cel\cea\cei\cele caruia\careia\carora le-au lipsit vorbele mele fara noima, aiureala mea zilnica\saptamanala. Inca primesc laude si vorbe frumoase in legatura cu bloguletul asta scump, si nu mi se pare ca le mai merit. Nu le merit, pentru ca, pentru a nu stiu cata oara, nu am reusit sa fiu cosntanta in ceea ce fac. Dar multumesc, sincer.
So, here goes nothing...

Love,love,love,
Tny.

3 comentarii: