vineri, noiembrie 28, 2014

Re.

... De ceva timp mă cam mănâncă palmele și-mi cam zboară gândul aici, la blogulețul ăsta micuț și bine-bine ascuns. L-am redeschis, l-am șters de praf, mă reapuc de treabă.

Mă găsesc în ultima vreme, tot mai des, în stări ce nu-mi sunt caracteristice. Trebuie sa fac ceva, sa schimb ceva. M-am decis. Încep un tratament.

Unul dintre lucrurile pe care le urăsc cel mai mult pe lumea asta e sa iau pastile, ce-i prost e ca modul în care sunt acum implică ceva pastiluțe. E vorba de pastilele de bucurie pe care vreau sa le iau zilnic, de azi înainte. Doze mici de întâmplări, trăite sau văzute de mine, în decursul fiecărei zile.

Pastiluța ce-am luat-o azi implică o povestioară - Povestea celor 9 trandafiri primiți (și nu de la Făt-Frumos):

A fost odată ca niciodată o prințesă. Una din asta modernă, ce merge zilnic la muncă și își ia la revedere de la Făt-Frumos (pentru scurt timp) pe scările metroului, la Unirii.
Era o zi de joi obositoare, la finele unei săptămâni ce aproape că i-a pus capac. Din fericire, ziua ei dubioasă de era pe final. Stătea singură și-și dansa Dansul Ploii pe refugiul tramvaiului, în așteptarea lui. Pe lângă ea trece un tip ce pare să aibă un buchet imens de trandafiri. Se uită admirativ la flori și zâmbește la gândul că băiatul ăla merge la o fată cu brațele doldora de flori... (De florile ei preferate!)
Urmărindu-l cu privirea, observă cum începe să se plimbe de la mașină la mașină, scoțând în față, parcă, cel mai frumos buchet. Primele 2 mașini erau cu ghinion, ajunge la a-3-a. Deja devenise curioasă.
Schimb de replici între el și cei 2 tipi din mașină. Deși îi urla muzica în căști, își dă seama că e vizată în discuție, schimbă privirea repejor. Vine și tramvaiul, se vedea în depărtare. Verde la semafor și pleacă mașinile. Revine lângă ea primul tip, cel cu brațele pline de flori și o invită să îl aleagă pe care îl vrea, dacă îl vrea, lui îi fusese plătit. Alege, mulțumește și urcă repejor, ultima, în tramvai.



*Am adormit scriind. I guess old habits do die hard.
Love, love, love,
Tny.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu