miercuri, mai 05, 2010

Superficialitate part II.


Si cum un rau nu vine niciodata singur... Am ajuns la una din cele mai proaste perioade ale mele.
Ar trebui sa stii ca nu e bine sa faci un rau intentionat , sa bagi raca intre doua persoane cu buna stiinta. (Sper ca citesti asta , sper ca te simti ... Ar fi unul dintre cele mai bune lucruri pe care le-ai facut vis-a-vis de mine.)

Urasc atunci cand incerci sa te porti cat mai frumos cu putinta , sa fii ACOLO la nevoie , NECONDITIONAT ... Si ce sa primesc in schimb? Neincredere , superficialitate, critici ...

(De aici inainte postul se adreseaza unei alte persoane.....)
Credeam ca e altfel , ca e altceva ... Credeam ca pentru tine chiar conteaza ce spun eu , nu ce spun ei ca am spus eu.
Ai auzit pana acum de incredere? Ai auzit pana acum de prieteni adevarati?
TU esti cel care are de dat explicatii ... TU esti acela ale carui scuze nu stiu daca o sa compenseze ... TU mi-ai stricat (nu numai) ziua !
Nu tot ce zboara se mananca... Ai mai auzit asta? Daca da , macar acum baga la cap.
M-am saturat sa se arunce cu noroi in mine ... Fara ca eu sa fiu vinovata.
Stii ce? Eu sunt aia dezamagita.. Si mai stii ce? De la tine chiar aveam pretentii mari. MULT prea mari, se pare.
Dar ia-o asa , a ajuns sa ma doara ceva ce nu am facut. Stiu , mi-ai zis si tu sa nu mai fiu asa fraiera , sa nu ma mai implic atat. Dar ce pot face? Asta sunt. Am sa incerc sa ma schimb, am incercat si inainte. Poate ca asta a fost sutul in fund de care aveam nevoie pentru a putea merge inainte.

Bine ai incheiat si tu : ...PACAT!



** If everyone cared and nobody cried
If everyone loved and nobody lied
If everyone shared and swallowed their pride
Then we'd see the day when nobody died
When nobody died... **
Very later edit: Te-am iertat , fraiere. Doar nu credeai k o sa reuseasca sa ne strice asa usor prietenia :P. Totusi .. Stii cum se zice: Iert , dar nu uit:P.

6 comentarii:

  1. gf cine te`a suparat asa de tare?:|

    RăspundețiȘtergere
  2. nu conteaza , gf. ce e mai important e sa realizeze ... si sper ca am fost destul de directa / dura.
    + ca ce e scris e mult mai greu de 'ametit' ca vorbele. deci daca e sa interpreteze cineva ceva... nu are decat. macar stiu ca au fost vorbele mele astea!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. mda, probabil ca sa spun ca-mi pare rau sau ca am gresit e prea putin. regret, chiar regret faptul ca am gresit atat de rau :(...nu stiu de ce, dar acele vorbe m-au umplut de rautate, asta dupa ce repetam incontinuu: de ce tony???de ce ea?:|...si dupa pur si simplu am refuzat sa mai discut cu tine sau ceva,iar azi la liceu am explodat de fatza cu .... si le-am zis tot. logic ca acelasi mare soc.
    da, sunt un nenorocit ca am ascultat de altii. si mi pare rau. dar chiar nu ai idee cum suna?!...sorry.

    RăspundețiȘtergere
  4. si tot nu inteleg, ce a vrut??
    sa-mi demonstreze mie ceva, sa-si demonstreze ei ceva, sau sa-ti demonstreze tie ceva? ....

    RăspundețiȘtergere
  5. nu mai inteleg nimic!:|

    RăspundețiȘtergere