vineri, mai 07, 2010

Vis.


Era spre seara , eram cu Dee intr-un magazin de rochite.
Am probat si am cumparat ... Apoi nu stiu exact ce m-a facut sa o probez ultima data inainte sa ies din magazin. O pun pe mine , observ ca e cam mare si nici lungimea nu-mi place. Ma duc la vanzatoare, ii spun ca nu o mai vreau si ca imi vreau banii inapoi.Imi zice ca nu e nicio problema , si ma duc sa ma shimb.
Intru in cabina ... Si peste ce dau?
Un tip. Not bad at all :D.
Ii fac semn sa iasa, da din cap ca nu. Ii fac in ambitie , trag 'cortina', ma intorc cu spatele la el si imi dau rochia jos. Acum incepe partea ciudata. Zicea ceva de dorinte , nu inteleg de ce.
Imediat se ridica si ma pupa usor pe cap (era mai inalt cu un cap decat mine :>)...
Din 'vorba-n vorba' ajungem si sa ne sarutam. De cateva ori :)).
Termin de imbracat intre timp , iar el da iasa din cabina , spunandu-mi : 'Si acum o sa ne comportam ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat , ca si cum nu ne cunoastem'. Eterna mea replica: 'Normal , asa sunteti toti'.
Zambeste si iese. Intra din nou ca sa-mi spuna: 'Vezi ca ti-am scris id-ul pe mana'.
Stiu doar atat: Ies din magazin si ma duc entuziasmata la ea sa-i povestesc totul ...
Si nu stiam cum sa tin mana, astfel incat sa nu se stearga:)).
Tin minte doar ca era scris cu rosu, cumva invers ... Probabil dupa cum il tinem de cap :)):)), insa nu mai stiu si ce scria :(.
Asa ca ... TU, daca existi si citesti asta , CALL ME! :))

5 comentarii:

  1. exist, exist, ma si cunosti. cauta mai adanc in sufletul tau!sa te vad ce poti!(nu te call ca sa pastrez suspansul)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm ... Daca e sa existi, esti cel mult in mintea (imaginatia) mea. Degeaba caut in suflet ... Pt ca last time I checked,it was empty. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. hmm..:p " daca existi si citesti asta , CALL ME!" pai daca exista..nu are numarul..uff..:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere