luni, martie 15, 2010

Inceputul Sfarsitului.

De cateva zile m-am apucat sa scriu postul asta. Dar ... Din diverse motive nu l-am mai terminat. E al treilea pe care il abandonez... Ceva ma impiedica sa mai scriu , sa mai zambesc , sa mai vreau sa ma ridic din pat dupa un somn lung.
Ceva ma oboseste , ma omoara pe interior... Dar oare ce??
Tot ce vreau este sa dorm.
Sa dorm mult si bine.
Am intrat asa ... Intr-o stare naspa. Si ma mai chinuie si o raceala. Da! Exact de ce aveam nevoie.
Ce duceam eu lipsa de chef cand nu eram racita , dar ce-i acum ... (Macar am pe ce da vina!)
Si ... Titlul e tot ce a mai ramas din postul initial.
Prin el ma refeream la faptul ca a fost si ultimul majorat din clasa , gata , suntem toti mari.
A trecut ... Si chiar am regretat.
Am regretat ca au trecut 4 ani , ca am ajuns sa spunem dupa atata timp ca nu ne cunoastem.
4 ani in care ne-am vazut 5 din 7 zile. Poate si mai des... Degeaba!
Vesnica poveste , nu are sens oricum.
Cert e ca vineri noapte toata lumea a fost mai deschisa decat de obicei , am stat toti , ne-am distrat. A trecut ceva timp pana sa invatam sa facem asta...
Totusi 'Mai bine mai tarizu , decat niciodata'.


... Cineva sa-mi dea un strop de 'viata'! :)


Si ca un Ps... Cateva poze de la majorat. (La Multi Ani , Oana! :* )













2 comentarii: