luni, februarie 22, 2010

Relativ.

Știi cum e când nu e ce ar trebui să fie? ...

Când nu șoptești ce ar trebui să țipi, când toate-ți vorbesc ? ...

Când nu pășești peste ce ar trbui să sari, când toți te împing? ...

Când nu stai, deși ar trebui să te odihnești, doar pentru ca vrei să fugi cât mai departe de tot? ...

Când nu ai timpprivești ce ar trebui să admiri, când iți ridici capul plecat? ...
Când nimeni nu ascultă ce toți ar trebui să ințeleagă? ...

Când nici măcar nu ești privit, când ar trebui să fi apreciat pentru ce câțiva te laudă?...

Când te frămanți, in timp ce ar trebui să dormi, pentru că așa ți-e firea?...

Când te străduiești pentru că ar trebui să impresionezi ... Ca să fi criticat?...

Când nu observi ce ar trebui să spui, când nimic nu are efect? ...

Când nu ințelegi ce ar trebui să gândești, când ești 'presat' de circumstanțe?...

Când povestești ce ar trebui să uiți, deși nu te mai doare? ...

Când arunci ce ar trebui să păstrezi, doar pentru că e tot ce ai mai de preț?...

Când nu mai știi de când ai uitatvisezi?...

Când te ferești de prieteni pentru că necunoscuții iți sunt mult mai loiali?...

Când te lupți cu morile de vânt?...

Când mănanci speranțe, pentru că e singurul lucru rămas care te întarește?...

Nu?!

Nici eu.

5 comentarii:

  1. Vulture, ti-am spus cat de mult imi plac intrebarile?:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. le citesc si le rascitesc...nu`nteleg...cum de nu`nteleg ce ar trebui sa`nteleg de`aci

    coz ai lov iu<3

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Sorina , mi-ai zis.
    Azi nu am avut pb doar cu vederea ... Am fost aiurita toata ziua , asa ca ... :)) >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Gf ... Ar trbui sa intelegi ca nu-nteleg ce toata lumea intelege. Asta se-ntelege de aici :)).
    Love u too <3

    RăspundețiȘtergere
  5. inteleg ca nu`ntelegi ce se intelege,insa iti multumesc ca ma intelegi atunci cand nimeni nu intelege ce ar trebui sa inteleg:D...<3

    RăspundețiȘtergere