marți, februarie 02, 2010

Adevar.


Oops. My bad. Nu am mai scris de mult.
Poate a fost lene. Poate pur si simplu am fost lipsita de inspiratie.
Sau ... Fara chef de a scrie.
Asta era.
Nu am avut chef sa scriu!

Postul asta l-am inceput acum cateva zile si a ramas asa... Nefinalizat.

Asa ca ... E trecut de 2 (ora dupa care postez eu in mod normal) si m-apuc de scris! :))


Este adevarat ca am ajuns sa traim intr-o tara in care , daca un om este dragut cu tine , ti se pare anormal. :(

Si asa incerci sa gasesti diferite scuze , pretexte ... Sa te gandesti , de fapt , ce interes avea acel om sa-ti faca un favor. Ce-i iese din asta? ...


Asta s-a intamplat azi (azi devine acum cateva zile! :)) ) , cand cineva s-a incumetat sa faca un gest dragut pentru mine. Am multumit si apoi am inceput sa ma gandesc ce era in neregula.


De ce tocmai facuse lucrul ala?

De ce mi se parea anormal?

De ce am ajuns sa gandim asa?

De ce nu sunt mai multi oameni ca ea?

De ce ? ...


Eram cu el in statie la autobuz , intreband vanzatoarea de la chiosc unde putem gasi bilete ratb. Mi s-a raspuns sec "La Gara de Nord!" si , evident , cu sictirul caracteristic... A tras geamul. Era prea frig pentru ea ...

Prea frig pentru a fi draguta.


Dilema era... Sa ne urcam in autobuz , sau sa mergem cateva statii pe jos dupa bilete ?!

Am decis. Suntem cetateni corecti ... Si am plecat dupa bilete.

Ajungem la trecerea de pietoni si o doamna foarte draguta ne intinde 2 bilete. "V-am auzit vorbind ... Si ca sa nu mai bateti drumul pana acolo!". Si asta nu e tot. Dupa ce ca ne-a scutit de un drum ... Nici nu a vrut sa ne ia banii pe ele.

Ciudat. Foarte ciudat ... Si totusi atat de dragut.


Si da... Am inceput sa cautam explicatii.

Concluzia mea a fost: "Poate-s oamenii mai draguti la 8 dimineata!" :)).

Asta ca sa incetam sa fim rai :).


M-am bucurat ca am putut sa ajut si eu la randul meu .

Am compostat doar unul din bilete , el fiind cetatean model avea abonament:)) ... Un domn (nu am spus mos! :)) ) cauta , cu bani in mana, pe cineva care sa-i dea un bilet.

Asa ca am putut sa fac si eu acelasi gest ! I-am intins biletul.


Si da ... NU am luat nici eu banii! :))


Trist e ca foarte rar ai parte de asa ceva.

De multe ori chiar si prietenii uita sa faca gesturi fara pic de interes , ce sa mai vorbim de straini. :(


"Heal the world , make it a better place :( ... "

5 comentarii:

  1. mda, cat de nasol suna chestia asta. si cand te gandesti ca radeam de noi ca ii cautam motive pentru care a fost draguta, si desi eram constienti ca e stupid sa facem asta, continuam. Cat de rau am ajuns? Ieri mi-a zis o doamna mersi, pentru ca am lasat-o sa treaca intre doua masini unde era gheata, si am ales sa nu ne inghesuim aiurea pe acolo. Am ramas mirat ca a zis mersi, avand in vedere ca in ultimu timp mersi e subiect tabu. Mai repede spui cuiva- Te-as f**e(pastrez decenta:D), decat sa ii multumesti pentru ceva.
    Trist, dar adevarat. Trist, dar ROMANIA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te mai mira ceva?
    Nu ar trebui.
    In loc sa incercam sa schimbam ceva pe lumea asta ... Ne multumim cu "m-am obisnuit" si trecem mai departe.
    Daca nu facem noi ceva pt asta, nimeni n-o va face.
    So ... Hai sa incercam sa facem lumea un loc mai bun! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca e pe cale de disparitie "mersi". Mi se pare deja ciudat cand aud un mersi, dupa ce acord un ajutor cuiva. Ma intreb incotro ne indreptam.

    RăspundețiȘtergere
  4. ai vazut ca mergem maine la scoala? :|
    si ca 1-8 nu?
    :| am la draci

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu am fost nici luni , nici marti .. asa ca :-??.
    luni nu s-au pus absente la mine , desi am scutire :)).
    da , stiu.
    viata e cruda :)

    RăspundețiȘtergere