vineri, februarie 12, 2010

Regret ... Ca n-am ce regreta! :)

Da mai nene. Uite ca a venit si bacul peste noi.
Luni prima proba. Stam cu pumnii stransi sa fie bine pentru toti... Nu ca ar conta foarte mult , totusi ... Ar trebui sa dam ce-i mai bun din noi , tocmai pentru a ne demonstra ca suntem in stare :D.

Titlul postului ? Cred ca este destul de sugestiv.
Se stie ca am o clasa dificila , adica noi , ca si colectiv, suntem 0.
Nu stiu daca au fost momente in care sa facem ceva toti.
Si marea problema e ca toti gandim asa... Toti spunem : Nu suntem uniti , nu suntem intr-adevar un colectiv , nu ne putem numi o clasa prin simplul fapt ca stam la ore in aceeasi incapere. ...
Si totusi , daca stam sa ne gandim , NOI suntem problema. Ne plangem ca nu ne intelegem , insa continuam sa fim rautaciosi si preferam sa ii criticam pe restul in loc sa ne schimbam:).

De asta imi pare mie cel mai rau . Speram ca odata ajunsa la liceu , o sa am parte de super clasa si , odata cu terminarea lui , o sa fiu plina de amintiri frumoase.
Asta doar pentru ca in generala nu am avut parte de cea mai frumoasa clasa . Si acolo erau aceleasi probleme. Nu eram uniti , eram paraciosi ... Bine , acum ma scuz ca nu gandeam bine, eram imaturi. Intre timp am mai crescut si ... Ciudat , acum pare ca ma inteleg foarte bine cu persoanele cu care atunci ma certam pana nu mai puteam , iar cu persoanele cu care mi-am promis ca niciodata nu o sa pierdem legatura ... Abia daca suntem in stare sa schimbam doua vorbe cand ne intalnim in statie la masina.

Asa ... Cum spuneam.
Toata lumea imi spune cum are o clasa super , cum ies in fiecare weekend , cum fac atatea chestii impreuna si eu ... Nu prea am cu ce sa ma laud! ...

Ma gandeam zilele astea , incercam sa rememorez tot ce mi s-a intamplat pe parcursul anilor , sa-mi dau seama cu ce raman cand se termina totul. Amintirile placute sau neplacute la momentul respectiv , pe care acum le consider frumoase.
Si da , am constatat ca-s asa de putine ...
Si asta nu pentru ca am eu memorie proasta , ci pentru ca nu prea au existat.

Adica , tot ce am putut "sa scot" :

- Testul lui bombonel... Ala neanuntat. Da,da. Atunci cand el tipa la noi : Intoarceti-va in clasa , v-am vazut si va pun 2 tuturor... Si noi am luat-o la fuga pana in bodega de langa liceu. Si cum ne-am luat noi note de 10 pe referatele pe care le-am facut in locul notei de la test:D. :))

- De 2-ul incasat la biologie pentru copiat. Si nici nu a fost pe bune:)). Adica ok , sub foaia de test aveam caietul de bio , in caiet a gasit profa cand l-a deschis 2 copiute si mi-a zburat si o copiuta din foaie cand mi-a ridicat-o sa mi-o ia si sa-mi puna 2-ul ... Dar eu copiam din carte , aia care era in banca si pe care nici nu a vazut-o!! :))

- De chiulul la muzica. Unul dintre putinele chiuluri organizate. Ei da , pe asta nu mi-l mai aminteam , dar mi-a zis Alexa de el. De cum am plecat de la scoala si am mers acasa la Andy.

[ Te urasc pentru ca te-ai mutat. Te urasc pentru ca ai o clasa super , sau ma rog , in comparatie cu a mea. Te urasc pentru ca ai niste colege cu care te intelegi mult mai bine , desi le cunosti de 2 ani , decat o fac eu cu colegii mei , desi ne cunoastem de 4 . Te urasc pentru ca voi iesiti , chiuliti , sunteti acolo la nevoie. Te urasc pentru ca TU ai parte de amintiri legate de liceu mult mai frumoase decat ale mele ... Dar te iubesc ba ! Pentru ca esti una din (foarte) putinele persoane pe care le-am cunoscut in liceu si cu care am legat o prietenie foarte frumoasa. Dar deja cred ca stii asta! <3 ]

- De cata caterinca s-a facut (si inca se face) pe seama faptului ca profei de chimie ii sunt foarte simpatica. OK , nici eu nu pot s-o inteleg pe profa ... Dar nici nu-mi convine sa fiu injurata cand imi da note mai mari , chiar daca am tesul identic cu cateva de prin clasa , pe care le noteaza cu mai putin :-". :))

- De capra. Aia pe care o jucam 5 insi si la care restul clasei doar se uita. :-j

- De cum am fost (cred!) cea mai chinuita persoana din clasa. Si aici ma refer la : momentele in care eram luata pe sus si impinsa pe geam afara 8-|, cum am fost indesata in excursie cu fundul in masina de spalat si lasata acolo sa zbier dupa cineva care sa ma scoata :)) , cum in aceeasi excursie am fost "sechestrata" in sifonier , cum tot in excursia aia s-a facut "Gramada cere varf" peste mine :-l, cum era sa imi rup gatul pentru ca "te-a lasat mana" si nu ai mai putut sa ma tii in brate (nici pana in ziua de azi nu am inteles cum vine asta cu lasatul mainii:)) ) ... Si cred ca mai sunt cateva:)



- De petrecerile cu clasa. Majorate , revelion , zile de nume sau pur si simplu petreceri. Acolo am mai facut si noi amintiri. Niciodata nu am fost toti , dar ... E bine si asa.

Si acum tin sa ma leg de ultima petrecere , aia de sambata noapte. Va rog frumos si insistent SA NU (ma) MAI VORBITI :)). Am zis ca nu vreau sa stiu eu , cea de care sunt legate toate alea, ce s-a mai intamplat , cu atat mai putin sa stie toti. Chiar nu e placut:P. Apreciez. :)
:)).

Hai ca am scris ceva ;)).
Inchei cum am inceput: Imi pare rau ca nu are de ce sa-mi para rau!

5 comentarii:

  1. aahh, ce ma bucur ca aproape toate amintirile tale le am si eu=)))
    ai fost geniala si-n masina de spalat, si-n sifonier, dar si atunci cand ai spus ca ma iubesti. si da, sti ca esti un din cele mai importante persoane din viata mea, si ca i'll be there for u oricand vei avea nevoie.
    si da, intradevar, nu regret ca m-am mutat ptr simplul fapt ca...a meritat. si da, si eu am acele persoane,care sunt naspa, dar mai putine. si se merita!
    Si nu are nimic, important e ce ai casigat-experienta. :-??:D
    >:D< >:D< >:D< :*...te voi mai chinui ani buni de aici inainte, si voi incerca sa nu mi mai cedeze mana prea curand :">..si da, se poate intampla oricui.
    si da, ma simt bine citind asta
    si da, termin aici comu, si ti zic pe private. Mi pare rau...ca am scris mult..nu mi pare rau ca te-am cunsocut.
    >:D< <3...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda. Nici in amintiri nu mai am loc de tine! :)):))

    Experienta?! Eu n-o vad asa!:))

    Nici nu am de gand sa scap de tine prea curand! >:D<

    Si da , imi iubesc idiotul! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. andy are cam multi de da:-"...nu regret ca sa nu realizez faptu` ca de fapt n`am ce regreta...ce c@@@t...asta e... e tarziu...sh se vede...o sa fie ok...la facultate...poate ne revenim...pnm...idk...anyway...exista o sansa...hai <3u

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde nu e , nici Dumnezeu nu cere.
    Deci .. Cand nu ai cu cine , nu ai :)
    Damn.
    Love u <3

    RăspundețiȘtergere
  5. pakat k ganditi asha.....mie nu mi se pare kiar asa grav...k unora nu le pasa din clasa e partea a2a-dar pers alea nici nu cont.....cont doar cele 8-9-10pers mai rasarite...j bn k sunt j alea.si nu-i adev-am iesit(da aia 7-8-9-10...ne-am distrat,avem amintiri placute-cel putin eu am mai mlte dekt enumeri u acolo,mlt mai mlte)poate depinde de pers.dar liceul a fost nice-singuru lucru pe kre il regret acum este faptu k anu asta e bacu j totu se schimba...but nvm....

    RăspundețiȘtergere