joi, februarie 11, 2010

Inca Iarna :).

Da.
Desi afara este o lacarie de nedescris ... Inca este iarna.
Si nu inteleg de ce toata lumea se mira. Pur si simplu ne-am dezobisnuit sa avem asa ierni.
Asta e o iarna normala... O iarna ca in copilarie. Iarna aia de care imi aduc aminte cu placere si pe care o regretam in fiecare an cand vedeam ca ningea 2 zile ... Si asta era toata zapada de care urma sa am parte in anul respectiv. Speram ca nu o s fie asa mereu.
Cineva , acolo sus , ma iubeste :).



Acum ies din bloc si ma lupt cu zapada sa ajung in statie la masina , atunci ieseam din bloc si ma aruncam in cel mai mare maldar de zapada.

Si incep iar seria de ce-urilor .

De ce nu mai e valabil?
De ce acum ne ferim de ea?
De ce uitam sa ne bucuram de minunile naturii?
De ce acum injuri ca nu ai loc sa iesi cu masina si trebuie sa dai la zapada?
De ce atunci te bucurai chiar si tu , ala care acum spui cu cea mai mare sinceritate ca uraste zapada, de fiecare data cand un fulg iti batea in geam?
De ce nu le mai urmarim fascinati traseul?
De ce nu ni se mai pare trist cand un fulg iti atinge palma si se topeste?
De ce nu suntem reci? Vreau sa pastrez zapada.
De ce suntem asa comozi?
De ce alegem calea usoara in viata?
De ce sa depui efort in loc sa iei totul de-a gata?
De ce sa fi dragut si criticat de "smecheri" in loc sa fi un misogin apreciat de ei?
De ce sa aduci o floare cand poti sa te faci ca ploua?
De ce sa deschizi usa unei doamne cand poate s-o faca si singura?
De ce zambim si multumim , apoi intoarcem spatele si injuram?
Unde s-a dus omenia? Unde o sa ajungem daca o tinem tot asa??
Stiu ca am deviat de la subiect , dar sunt intrebari ce ma obsedeaza , ce imi "mananca" toata bucuria interioara.
De ce ? ...

Si vorba tipului de la radio : In trecut ne bucuram de denumirea Bucurestiului - Micul Paris. Acum am ajuns sa ne "bucuram" de Marea Venetie! :))

8 comentarii:

  1. De ce? Pentru majoritatea intrebarilor raspunsul este "pentru ca am crescut". Altele, pentru ca "unii am facut-o frumos, altii nu". Crestem, zapada ce ne bucura, ne face nervi caci acum o vedem ca pe un obstacol. Cel putin eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. cum spune si sorina...cu cat te maturizezi cu atat vei avea mai multe "de ce`uri"...inceteaza sa le mai pui...sunt intrebari retorice...nimeni nu stie...nimeni nu`ti poate raspunde...e un simplu monolog...stii tu...turuila...<3

    RăspundețiȘtergere
  3. bafta la examen deceisto :))))
    >:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Da sorina ... "Pentru ca am crescut" ar raspunde multor intrebari.
    Dar mie tot mi-e doar de perioada aia in care ne "razboiam" cu zapada pana la genunchi ... Doar ca sa mergem la colindat.
    Eeh :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci mult ... Adica sa fie :)).
    Si tie , filoloago! :))
    Tine-mi pumnii , eu dau luni dimineata :-s
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  6. DE CE sa incetez sa-mi pun intrebari? :)):))
    Tocmai , eu cred ca viata ar fi inutila daca nu ne-am pune intrebari , daca nu am icnerca sa le gasim raspunsuri.
    Ar fi prea plictisitoare :)

    Turuila , auzi si tu :)) :P
    <3

    RăspundețiȘtergere
  7. pentru ca devenim din ce in ce mai superficiali...

    RăspundețiȘtergere