duminică, februarie 21, 2010

Offside.



Ca tot ma refeream la cate bariere pun inaintea mea :) .
E simplu, e ca la fotbal.
Din punctul meu de vedere : Totul are o limita! Si cand mi se pare mie ca ai depasit limita ... Fluier si strig : Offside!
Atunci cand esti in jumatatea mea de teren ... Si mi-au luat-o inainte trebuie sa existe ceva care sa te impiedice sa inscrii . Problema e ca am tendinta de a stiga 'offside' foarte des.

Prefer sa fiu stapana pe situatie , sa am control (absolut) pe tot ce mi se intampla. Nu stiu , poate sunt paranoica , poate sufar de mania persecutiei ... Dar ... Asta sunt.
Poate e si chestie de zodie. E ca mine , sau deloc. Incapatanata pana in varful unghiilor. :)
Prietenii mei stiu , "Eu mereu am dreptate!" .
Sunt o persoana foarte dezghetata , dar in general nu imbratisez cu foarte mult entuziasm ideea de "nou". Regula care nu e universal valabila. Da, sunt o persoana foarte complicata. Sau asa ma vad:).

De multe ori mi se pune eticheta de 'rea'. Ei bine , eu nu ma consider o persoana rea ... Si chiar mi se pare ciudat ca mi se spune asta.
Cand incepi sa deschizi ochii , sa nu mai fi la fel de ingaduitor si inceape sa incolteasca si in tine o urma de egoism ... Gata! Nu mai esti prostul lor , esti rau!
Hai ca ma opresc aici , iar o sa-mi spuna Dee ca am blog emo.
Nu a mai facut-o de mult ... C-a inceput si ea sa practice sportu' asta :)).
... Asa ca ai grija , lasa-ma sa fiu cu un pas in fata si ... Suteaza atunci cand ai studiat foarte bine terenul si cand esti in stare sa-mi ghicesti urmatoarea miscare ... Asta pentru a nu te trezi cu fanionul ridicat... Sau ... Si mai rau. Cu fluierul de final ...

9 comentarii:

  1. eu cand vreau sa fluier.fluier:))

    sh eu sunt scorpie...asa ca a fi sec e un must...apropo de must...am terminat ala...dar nu mai stiu parola...damn...e 4am e normal:))...hai<3u...nb...somn usor:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, ce imi place postul asta. Foarte reusit, sa stii. Ai vazut vestea buna? Nu mai e zapada si putem de dimineata sa vedem masina :)). Nu ca eu nu as fi vazut-o vreodata. Vorbesc de altii :-". Se simte cineva? :-"

    PS: Ai inceput sa inveti ceva pentru bac?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult , Sorina :D.
    N-am vazut , azi nu mi-am deplasat posteriorul afara:)).
    Da ... Niciuna din noi nu ne simtim. Nu , nu , nu.
    De fapt... E soferu ala &(*^$#&* (cenzura 8-|) care nu ne vede, ;;).

    Ps: Cu groaza , nu.
    Tu? :-s

    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu la fel de multa groaza..tot nu :|

    RăspundețiȘtergere
  5. Parca vezi ca ne prinde in offside bacu' asta :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cata dreptate ai ... Sa vezi ce striga el ”offside” . Dar... tot trebuie sa ”atacam” ca sa se auda fluierul ... So :)) ...
    :*

    RăspundețiȘtergere
  7. postul asta te defineste. mintea aia mica a ta striga intruna offside si cunosc la fel de bine senzatia.:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Hey ... Merci.:*
    Si acum vine partea in care trebuie sa-mi dau seama cine esti! :))
    Pai daca nici noi n-am fi in stare sa stigam offside... Atunci cine ar face-o in locul nostru?! :)

    RăspundețiȘtergere