miercuri, februarie 10, 2010

Te iubesc ... ?




Acum , in luna indragostitilor, ma trezesc sa postez si eu despre asta.
Mai e putin si vine Valentine's Day. BULLSHIT.
Bine , asta reprezinta pentru mine in momentul asta :">.

De ce spunem asa des "Te iubesc" ?
De ce si-a pierdut asa de mult din semnificatie?
De ce nu mai tresari cand auzi ca ti se spune "Te iubesc" ?
De ce a devenit ceva normal?
De ce ti se pare ca iubesti o persoana dupa ce abia ai cunoscut-o? Sau iti permiti sa ii spui "Te iubesc" ?

Ce e iubirea asta , de fapt?!
Off.. Complicat!

Nu , n-am iubit pana acum , si ... Nu, nu am murit!:))

Adica ok , iubesc multe lucruri pe lumea asta , iubesc multe persoane si se stiu ele (Ms ma ca ma suportati!<3) ... Si totusi nu iubesc! Iubirea aia ... De care toata lumea se bucura luna asta. De care toata lumea fuge restul anului... Sau macar incearca. Bine ... Poate nu chiar toata lumea :).

De ce tuturor li se pare anormal ca-s single and happy?
De ce trebuie neaaparat sa fi cuplat ca sa intrii in randul lumii? :))
De ce mentalitate d-asta?
De ce sunt intrebata daca-s pe invers? :))
De ce? ...
Chestii de genul :).

Intrebari retorice , evident.

Nevermind. Va las sa va iubiti.

6 comentarii:

  1. eu te iubesc...nu am iubit nici eu...am fost doar indragostita...nu`i nimic interesant in asta...nu ma simt singura...prefer bestfriends in detrimentul iubitilor...dc???...intrebare simpla...3 raspunsuri corecte...1. un bestfriend nu te inseala 2. un best friend e mereu acolo cand trebuie 3. cu un bestfriend poti face de toate...nu ma gandesc la cine stie ce chestii...insa poti face lucrurile care leaga o prietenie...intelegi tu...{purple shoes<333)...astfel de lucruri sunt mai importante....{momentan:)))...
    mi`ai dat idei:))...ma duc scriu:))...
    <3u

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu te iubesc. <3
    ma bucur ca te inspir :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ei, stai linistita, ca si mie mi se pare o porcarie valentine's si nu am de gand sa "sarbatoresc iubirea" =))
    nu e ciudat ca esti single si ca iti place
    iti dai seama ca cine iti spune asta, sufera de el si ca are prieten
    mare lucru

    RăspundețiȘtergere
  4. Uhu. Ma bucur ca am dat de o persoana cu prieten care nu-i "in priza" ca vine valentine's.
    There's hope! :))
    Nu e ciudat , nu e ciudat. Dar tot frecata la icre sunt!:|
    In fine :).
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. mda..cum nu crezi u in iubirea aia asa nici eu nu cred in prietenia asta moderna:( sucks.. dar te inteleg..:P

    RăspundețiȘtergere