duminică, februarie 21, 2010

For and From.


Postul asta este For girlfriend and From her.
Ea a postat un comentariu la postul anterior care suna cam asa :


doppelhart spunea...
Pune winamp-ul pe shuffle, da play si scrie titlul melodiei ca raspuns pentru urmatoarele intrebari:


1.Who I am?
2.What was this day like?
3.What should I do with my life?
4.What are my parents like?
5.What is love?
6.What I do in school?
7.What’s my motto?
8.What is the first thing I think first time when I wake up?
9.What is the first thing I think when I see my teachers?
10.What is my life like?

sa dai mai departe>:D<



Nu prea am eu muzica in calcul asta , dar ... Sa vedem ce iese , nu garantez ca are logica! :))

1. Nu. (Dj Project & Giulia)
2. Happy for you (Liviu Hodor & Tara)
3. Amintiri (Spike)
4. Povestea mea (Celia)
5. Samba (Andreea Banica & Donny)
6. Flori ilegale (Guess Who)
7. Dracula , my love (Andra & Simplu)
8. Queres una aventura (Corina)
9. Bad romance (Lady Gaga)
10. Gen (Guess Who)

Si acum ma uit sa vad ce merge!:))

1. Eu sunt nu. Oricat de ciudat ar parea , cam asa e. Observ din ce in ce mai des cum ridic tot felul de bariere si cum "NU" e raspunsul multor intrebari d-ale mele. I'll try to change... Sau poate NU. :))
2. Ziua mea a fost "Fericita pentru tine" ... E si asta un punct de vedere:))! Mi-ar placea sa traiesc cu sentimentul ca o zi cu mine poate fi fericire pentru tine... Asa ca , din nou , I'll try to. :))
3. Cu viata mea ar trebui sa fac amintiri. Ciudat... Asta fac :)
4. Parintii sunt povestea mea. Nu m-as fi gandit niciodata la un astfel de raspuns , dar e atat de adevarat. TOTI suntem ceea ce sunte datorita familiei , si in special al parintilor. :)
5. Love is Samba. I love samba :D , but I don't love love. Weird. :))
6. In scoala fac flori ilegale. NU MA CREDETI PE CUVANT! :))
7. Motto-ul meu - Dracula , my love. Interesant. Se pare ca nu visez la Fat-Frumos -Cum faceti voi , toate! >:P- , ci la Dracula. Sa o iau ca pe un vis realizabil? Sau mult mai probabil decat cel cu Fat-Frumos? :))
8. Ce nebunatica sunt cand ma trezesc. Nici nu stiam!:))
9. Cand imi vad profii ma gandesc la "bad romance". Doamne , cate raspunsuri legate de iubire. Pfff...
10. Viata mea e gen... Gen! Atat de relativ , nu are cum sa nu-ti placa!

God , cate poate spune lista de winamp despre tine.
Pe bune , incercati si voi.E foarte funny.
Astept comentarii cu dezvaluiri ale listei voastre :)) .

9 comentarii:

  1. e leapsa:))
    tre s`o dai mai departe:))

    RăspundețiȘtergere
  2. E pentru toti. ;;)

    Lasa comentariu cu 'lista' ta si nu mai comenta atat! :))
    <3

    RăspundețiȘtergere
  3. 1.AnimalX-Nisip purtat de vant
    damn...asta chiar e buna...mi se potriveste momentan...nu`s in apele mele...cred ca`s in nisip cum zice hienaa<333
    2.Linkin Park ft Busta Rhymes-We made it
    together...hmmm...cred ca telepatic...n`am facut nimic azi:))...chiar nimic...m`am gandit mult si am realizat ca inca tin la el...nush dc...cum...si pentru ce:))
    3.Klaude-Blue Sky
    cum zice si melodia...tre sa trec peste toate...si sa incerc sa vad cerul...greu...nu`l vad...ca de maine ploua...damn...vreau vara inapoi...deci hai cu primavara:))
    4.Rihanna-Disturbia
    bai...asta li se potriveste...sunt atat de draguti uneori si atat de duri alteori...insa ii iubesc...pentru ca sunt ai mei...pt ca mi`au dat tot ce am...si pentru ca ma iubesc neconditionat
    5.Sven Vaeth-Basteroid
    ceva de genu...clar se potriveste...un amalgam de chestii care nush dca au vreun rezultat bun...ca in final tot la suferinta se ajunge...
    6.Nane-Ganduri la miezul noptii
    de fapt...sunt ganduri la 7 dimineata...multe...marunte...si care uneori imi schimba dispozitia...
    7.Cassie-Long way to go
    ca sa ma cucereasca...el...tre sa fie...genu` meu...brunet...ah sh sa nu aibe fan-fan in loc de brain...sh sa nu fie pampalau:))...punct!
    8.Evanescence-Call me when ure sober
    primul lucru e asta...de ce nu ma suna...stie ca sunt trista...stiu ca e trist...dar la ce bun...daca nimeni nu face nimic in privinta asta...??...am facut prea multi pasi...am pus stop...nu pot continua asa...ce pnm:))...sunt vulnerabila uneori...si nu`mi place situatia:))
    9.Eddie Thoneick-i wanna freak u
    =))omg...chiar e tare chestia asta:))...
    10.T-pain-church
    ador melodia...il ador pe ala...melodia asta ma trezeste dimineata...melodia asta imi reda zambetul pe buze...e o parte din mine...e tot!!

    am terminat...n`a fost usor...dar nici greu...a fost funny...sa vad lucrurile dintr`o alta perspectiva...<3u

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa stii ca ... Sunt raspnsuri la care chiar nu te asteptai si observi uimita cata legatura poat sa aiba!:))
    Ms de 'impartasire' :)).
    Love u <3

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte tare ideea..nu m-am gandit la asta pana acum...raspunsurile sunt cam ciudate avand in vedere ca te cunosc(cred)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu ma gandisem si e chiar interesanta :)).
    Raspunsuri ciudata? Hmm ... Nuj.
    Cu siguranta nu as fi raspuns asa la intrebari daca nu trebuia sa le leg de numele pieselor din lista de winamp ... Dar asa , am incercat sa interpretez cat mai bine ce mi-a ieshit.
    In fine ... Astept varianta ta :D
    :p
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. m-ai facut curios si desi am ft multa treaba azi, m-am gandit sa vad ce iese.deci-!
    1.Who I am?
    Watcha say( Jason Derulo)-probabil sa ii las pe altii sa si dea cu parerea despre mne :-J!
    2.What was this day like?
    Playing with fire(Paula S ft Ovi :>)-hmm, daca asa o fi :-??:D
    3.What should I do with my life?
    Fever(Inna)- ce ar trebui sa inteleg? derutant :">
    4.What are my parents like?
    havana lover(morris ft sonny flame)- =))...tare :D..dar asa e :-?..:D
    5.What is love?
    Lover's cry(Inna ft Akcent)-fiecare intelege ce vrea :D
    6.What I do in school?
    Stuck with each other(Akon ft Shontelle)-probabil :">
    7.What’s my motto?
    Minimum(Arsenium)- ratare. cred ca mai degraba era- Maxim!:))
    8.What is the first thing I think first time when I wake up?
    Murderer(Connect-R)-da, probabil:))..ma gandesc ca i-as ucide pe cei care fac asa programu :>
    9.What is the first thing I think when I see my teachers?
    Sambure de drac(Animal X)- :-"..nu recunosc nimic
    10.What is my life like?
    Chasing Cars-Snow patrols
    :-??..nu stiu, acu gaseste-i tu logica la toata faza asta :-??..eu am incercat :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesant , n-am ce zice :))
    Si ma bucur ca te-am facut curios si ca ti-ai rupt putin din timp pt mine :>.
    Asa .. Ce sa zic ... Rapunsurile tale sunt asa de relative . Asa cum imi place mie :))
    :P
    :*

    RăspundețiȘtergere