sâmbătă, ianuarie 16, 2010

Se spune ca Best Friends Last Forever...

...Asa ca da!<3

Primul post de pe noul blog e despre tine. Despre mine. Despre noi. Si putin si despre viata :)) ! Dar in special despre tine.

Azi a fost o zi geniala..(exceptand micile incidente:)) ) ... Si acum o sa citez putin din tine: " eu una azi am iesit cu girlfriend for the first time just me and her…sh a fost soooper…de fapt a fost o supermegaextragenialday" . Chiar asa a fost. O zi in care am petrecut (prea) putin timp just me and you. Am avut ocazia sa radem , sa injuram , sa descoperim bucurestiul :)) , sa barfim , sa admiram chestii care ne plac , sa avem reactii ciudate la vederea produselor din unele magazine =)) , sa ne bagam nasul pe unde nu ne fierbe oala (la propriu!) , sa descoperim si mai bine ce gusturi comune avem (mi-a ramas gandul la pantofii aia mov la care amandoua ne-am repezit! :)) ) ... Si pur si simplu sa fim doar noi doua.


Si ... In drum spre casa stateam si ma gandeam - cum de a fost nevoie sa treaca asa de mult timp ca sa legam o prietenie asa de stransa?! Adica... De la un inceput deloc compromitator in care - nu purtam nicio conversatie , nu vedeam una in cealalta o posibila super-buna prietena , ne aruncam doar cate un "buna" , din bun-simt ... Si uite unde s-a ajuns. Am avut bucuria sa gasesc in tine un super om , o super prietena , o super colega , o super ce-vrei-tu! Bine ... asta nu s-a intamplat azi , dar asa ... Ca fapt divers! :))

Si iar..M-am gandit : cat de adevara e vorba : "Life's a bitch".
Pentru ca asa e! De cate ori nu ne da impresii gresite?
De cate ori un "super-best friend" ajunge sa fie o persoana pe langa care treci si ... Atat.
Un fel de lege a compensatiei. Unu' se duce , altu' vine.
Asa e in viata...Totul efemer.
Lucrurile bune nu "rezista" asa de mult pe cat ne-am dori.
Dar wtf , ce-ar fi viata plina doar de lucruri bune? Prea plictisitoare pt a vrea s-o traiesti!
Prima impresie conteaza? Nu ar trebui. Oricum ajungi sa ti-o schimbi cu cat cunosti persoana mai bine.

In fine. Se vrea a fi un post vesel! :))

Daca incetam sa judecam , invatam sa iubim mai mult. :)


... Vreau doar sa-ti multumesc pt ca-mi dai motive zi de zi sa ma iau de tine :P , sa fiu vocea aia cicalitoare : "Nu-ti mai verifica telefonul . Te calc pe cap!" sau "Si sper sa nu te mai caute! Nu te merita!" sau "Love you more. Me more. Always more!" si asa mai departe ...


Si mai sper ca asta nu e "inca o faza de-a ta" (ca sa citez o persoana super-importanta :)):)) - prietenii stiu de ce !) si ca acel forever exista. Undeva ... Intr-un viitor indepartat.

Gata. Acum termin de scris.

Ma apasa un gand ca e un pat calduros ce ma asteapta.

Da! Imi e somn !

... Te iubesc!

8 comentarii:

  1. Asa! Primul post. Aw, ce mica este Flori. La cat mai multe ma. Si te rog, nu ma face sa fiu indispusa. Ma gandesc la clasa mea si la cat de putine persoane las in urma cu terminarea liceului. Nu! Am putini, dar buni. Insa vreau mai multi si buni.
    Sa scrii mai des. Da?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mic bloguletul meu , dar are timp sa creasca!
    Si da! Crede-ma.. Si pe mine ma indispune gandul ca liceul se duce . Si ce putine prietenii adevarate raman. Asta e , in clasa mea n-a fost sa fie:).
    O sa scriu , sper sa nu-l abandonez si p-asta.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce merge? :))
    Treaba?
    Da.
    Am zis ca ma tin si asa fac! :">

    RăspundețiȘtergere
  4. nu...merge sa dau comm=))

    RăspundețiȘtergere
  5. girlfriend...i really really miss u...hugs and kisses...<333u

    RăspundețiȘtergere