marți, ianuarie 26, 2010

Promisiune


Am de onorat o promisiune.
Aceea de a scrie ceva de rau despre o colega.
Chitra , cum ii mai spun eu.
Am facut cercetari adanci , insa nimeni nu mi-a fost de ajutor. Asa ca am apelat la fortele proprii (adica i-am cautat hi5-ul=)) ) si ... In lipsa unei poze naspa care s-o compromita ... Am gasit una care ii e perfect caracteristica . A se citi "fite" ...
Dovada ->


><
Aly: astaaa
Aly: e cea mai naspa posibilaaa
Aly: deci
Aly: e iacccc

Aly: eee
[ Tony ]: e pe naiba
Aly:
[ Tony ]: hai lasa fitele si da una intradevar najpa
Aly: n`am asa cv
Aly: ies in toate bn
Aly:
[ Tony ]: moaaaa
[ Tony ]: asta-i fraza de pus pe blog
[ Tony ]: sa-ti vada lumea modestia
[ Tony ]:
Aly: )
Aly: oricat as cauta
Aly: chiar n`am
[ Tony ]:
Aly: pare rau tony
Aly: frumusetzea mea e debordanta




Aici era o discutie cu chitra cea amabila , cea care era dispusa sa imi dea o poza naspa. Se pare ca are si o parte buna :>.
De fapt , vroia doar sa-mi arate poze cu ea si sa se laude.
Lasa chitro , ca te stiu eu! :))
Asa ca , uite... Ai un loc special pe "blogul meu naspa" .

Am zis ca-ti dau datele , dar nu fac asta. Nu dau nume pe blog , asa ca ghinion. Fanii tai nu vor avea cum sa ia legatura cu tine prin mine. Sau ... orice persoana interesata sa lase un mesaj . :))


Damn , nu pot sa fiu prea rea. Doar ca trebuia sa-ti fac pe plac! :)

Daca tot suntem la capitolul de onorat promisiuni , mai am una de care trebuie sa ma tin.




Poza pentru tine , acum ia si baleste (se stie el :) ).

Pace voua , tuturor! :))

5 comentarii:

  1. pot sa dau eu detalii..ptr fani, sunati la mine-:D...si cu kiwiu ala ce e?:-?..arata bne :)), ah da, si aly figuranta ma?:O..nu creeed...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu de partea cui esti?!
    :))
    Las-o si fara fani :>.
    Ala e promisiune , ti-am zis pe mess :)

    Ea? Mare?!

    RăspundețiȘtergere
  3. bai...ce`a facut bebe asa grav...?:))...incat sa ajunga pe blog...?:)))...offf...nu e figuranta:X...viitoarea noastra farmacista...>:D<...urasc kiwi`ul:))...e pe bune!!!...<333uXoXo

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum ce a facut?
    Nu ne-ai auzit azi ? Toata ora de mate si putin din aia de info? :)
    Ne iubeam si noi .
    CUM sa urasti kiwiul?
    Noi facusem balta la engleza dupa caietul lui.
    (Am zis ca nu dau nume :D )
    :))

    <3 u more!

    RăspundețiȘtergere
  5. caietul lui..hmmm...tre sa caut caiet cu kiwi acu`=))...love u!!!<333...sh tot nush ce a facut bebe...chiar nush...=))...eram suparata de nota...ma durea capu`...mie`era rau...eram destul de suparata:-??...te`astept sa`mi spui...<3u:*:*:*

    RăspundețiȘtergere