luni, ianuarie 18, 2010

Inca ninge ...


Foarte putin pana la ora 2. :|
Am zis ca ma las de postat la ore d-astea , dar ce sa fac?!
N-am somn. Nu pot si ... Ar trebui!
E luni. Deja e luni. IAR e luni!!!
Singurul lucru linistitor se intampla afara.
Ninge frumos , ninge linistit. NINGE!
Ma calmeaza , imi provoaca o stare de bine , si totusi imi da un sentiment de melancolie ... Da! Mereu zapada m-a facut sa ma gandesc la copilarie. Nu c-as fi mare acum , dar ...
Zilele alea cand ieseam cu sania , ne intorceam fleasca acasa.
Mergeam la colindat , zapada aproape ca ne intrecea . Nu conta. Atunci distractia era mai mare!
Intreceri prin zapada ... Si cum picam epuizati pe moale :)). Ingerasi , bataie cu bulgari ...
Cine facea "cazemate" in mormanele de zapada? Cine se bucura , ca si acum , de fiecare fulg?
Eh... Frumoase zile ale inocentei! De ce crestem? De ce trece timpul? De ce ... ?
Nu vi se pare ca va maturizati prea devreme? De ce sa nu ramanem copii? De ce sa ne "luptam" cu lumea asta rea? De ce ... ?
Sa-i lasam pe altii sa faca asta.
Noi avem nevoie de zapada!
EU am nevoie de zapada. Aveam , am , si voi avea .
Oricat mi s-ar reprosa ca sunt un copil , n-am de gand sa schimb asta. Poate ca-mi place asa!
Toti sunteti copii deep inside. Toti pastrati latura asta. Si ... Din pacate , mai toti decideti sa n-o aratati. Trist.
Copiii. Unul dintre cele mai frumoase lucruri pe lumea asta.
Iubesc copiii aproape la fel de mult ca zapada.
Vreau afara. Fulgii se joaca. Eu de ce nu as face asta?
... Stiu! Pentru ca n-am cum. Trebie sa dorm.
Dar ce m-as juca ...
Vreau un bulgare. N-o sa se topeasca , il tin la frigider! :))
Sa ramana. Sa il am oricand simt nevoia de zapada!
...Vreau sa dorm!

2 comentarii:

  1. eu nu am nevoie de zapada! Am nevoie de caldura, de vara, de plaja, de vacanta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Off doamneee...
    CUM?? Sa nu ai nevoie de zapada?
    Adica ...ok. Eu am nevoie de zapada cum ai tu de alte lucruri.
    E bine asa? :)

    RăspundețiȘtergere