joi, ianuarie 21, 2010

Boredom sets into the boring mind.

Am gasit citatul asta in ora de info , intr-un moment de plictiseala , si mi s-a parut unul foarte interesant.
Oare plictiseala este , intr-adevar, doar rodul unei minti plictisitoare?
Cred ca da.
Cam toata lucrurile din viata - daca astepti sa se rezolve (aici - plictiseala sa treaca) fara sa faci nimic in sensul asta , e clar ca nimic nu are sa se schimbe . Nothing's for free in viata asta . Cand te plangi ca esti plictisit, ca n-ai ce face , ca n-ai parte de o activitate interesanta e de rau. In loc sa-ti bati capul cu astfel de ganduri ar fi mai bine sa-ti storci creierii [:))] incercand sa gasesti un lucru interesant de facut.

Am facut o pauza din postare pt a asista la o cearta intre profa si una dintre colegele mele.

Uuuu... Se pare ca se va trece peste "incidentul" cu mine! :))
Citez : "Nu termin cu cearta pentru ca ea e nesimtita si asa sunt si eu!" ... Si acum trebuie ghicit autorul. Eh ,da. Profa era! Si putem noi contrazice un profesor? C'moon. :))
Asta dupa ce , la inceputul orei , i-a mai scapat un porumbel : "Asteapta sa-si dea drumul (calculatorul)!"



L.E: Nu mai sunt de mult la info ... E deja 12 noaptea :)).

Iar scriu tarziu. Uff... Daca ziua dorm :).

Nu am apucat sa termin postul pentru ca a durat mult cearta. Si presimt ca o sa o sa se extinda si pentru orele viitoare.

Interesant , n-am ce zice. Macar acum n-o sa fiu eu 'aia' pe care poarta profa pica. Si-a schimbat tinta. O schimba saptamanal. Cam asa merg lucrurile la mine in clasa:)).

Ce sa zic ... Cearta aia chiar a "rupt" plictiseala tuturor.
Cum a zis cineva "De acum incolo sa venim cu floricele la info." :))



Revenim la plictiseala. Toata lumea o simte.

Deci , from now on , nu mai spune "sunt plictisit" si ... Iesi din tipare! Fa o schimbare. Fa ceva memorabil. Incalca regulile. Fa ce-ti place. Fa ce nu-ti place , incercand sa faci din asta o activitate placuta! :)) . Dormi! (Pe mine ma ajuta! :)) )



So ... Spune-mi cum stai cu plictiseala , ca sa-ti spun cine esti! :))

Un comentariu:

  1. iei...memorabila ora de info de azi...nu credeam sa rad mai cu pofta...ce e clar e ca am avut o mica headache dupa ora...dar a trecut cu plictiseala de la optional...

    eu o iubesc pe gf...nu ma plictisesc...imi place sa enervez oamenii...asta da...incearca...chiar mergeeee!!!

    stiu: So...spune`mi...cine esti! :))

    hai sa vad=))

    pooop

    <3u

    RăspundețiȘtergere