duminică, ianuarie 17, 2010

Se poate!

...Se poate ca o zi total aiurea sa ajunga sa fie o zi buna. :)
Adica atunci cand un lucru nasol are un final frumos ... Parca uiti de tot ce-a fost rau si te bucuri de lucrurile bune! Sau e doar firea mea prea optimista care nu ma lasa sa nu vad lucrurile roz nici atunci cand ele sunt de mult negre!
Asa ... cum spuneam!
O zi de tot rahatul ...Terminata frumos!
In seara asta am avut parte de multe laude pentru initiativa cu blogul. Ceea ce m-a surprins , m-a inveselit si ,clar, m-a bucurat!!
Dar surpriza cea mai mare tu mi-ai facut-o!
Da , da. Tu , plagiatoare mica!
De acum o sa am cu cine sa despic firu'n patru , sa critic , sa laud ... Asa cum numai noi stim s-o facem.
Daca pana acum , de multe ori , nu era nevoie sa spunem ce gandim si era de ajuns sa ne uitam una la alta ca sa intelegem ceea ce nu mai era nevoie sa zicem ... Ei bine acum avem ocazia sa "rupem" tastaturile dezbatand pana si cele mai mici prostii.
Asa ca ... Tin pumnii stransi pentru amandoua si .. La mai mare.

...Te iubesc!

PS: Corecteaza-ma daca poti! >:P

6 comentarii:

  1. nu cred ca ai greseli... nush am citit fara sa ma concentrez asupra greselilor...foarte tare si poza e criminala:))...u spui ca ai primit laude..si pe buna dreptate ...eu am primit si critici:( dar asta e..sper doar ca lumea se asteapta la mai mult de la mn:)) orikm imi place cum scri sper sa fie si sincer:D nu o lua in nume de rau :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este sincer ... asta e ideea blogului.
    Sa ma descarc de tot , sa spun ce am de spus SINCER :).
    Chiar daca ne certam din toate prostiile , stii ca te iubesc :p.
    Ne-am suportat aproape 4 ani de zile , am ajuns sa ne cunoastem ft bine si SINCER cred ca am legat o prietenie frumoasa!
    Pup cole meu dansator! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. yey! yey! postul cu numarul 2 :)). hai ca vad ca esti pusa pe lucruri mari.
    clasa a 12-A :(((. Trec printr-o criza acum. bac bac bac bac :((

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Pai ... Nu vreau sa-l abandonez si pe asta. Asa ca trebuie sa ma tin de treaba! :))
    Calmeaza-te. Toti avem creizele astea.
    Cum spun toti - acum , intr-a 12a mai dificil e de suportat stresul decat invatatul si bac-ul in sine :).
    Nimeni nu a murit din cauza asta , asa ca ... Tine-te tare. (Vorbeste optimismul din mine!)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ia, optimisto. Sa te vad maine in statie :). Da' stai, ca ai ore usoare, nu ca altii care au si meditatii dupa.
    Ma, da. E stresul mai mare decat invatatul. Dar ma seaca primu' :((. Vreau vacanta de vara ! Acum!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eh, e posibil ca maine dimineata sa nu mai fiu asa optimista ...
    Dar o sa fie din cauza frigului :))
    Dar stai ... Ce prostii zic eu aici?!
    E zapada , nu are cum sa fiu altfel decat prea bine dispusa!!
    Vacanta vrem toti. Dar nu bataia aia de joc de o saptamana! :|

    RăspundețiȘtergere