luni, ianuarie 18, 2010

Gata.
Acum scriu ceva vesel! Bine ... o sa incerc ...
M-am trezit dimineata , dupa putinele ore de somn, fara chef. Stateam cu telefonul in mana , nu intelegeam de ce nu suna si totusi sunt treaza. Nici acum nu stiu ce s-a intamplat dimineata si cum de am reusit sa ma trezesc . :))
Ajunsa in dreptul geamului mi-a venit inima la loc. Ningea mai tare ca aseara. Zapada m-a trezit mai mult decat a facut-o apa rece. Acum vedeam rimelul mai clar:)).
Primesc sms - "Cam cat de fericita esti? Cred ca zapada asta e special pt tine , ca ai avut un weekend aiurea!" ... Am zambit. Imi place cand lumea vede zapada si se gandeste instantaneu la mine. Ma inveseleste :)).
Apoi imi suna telefonul : "Tony , ia-ti ceva pe cap ca uite cum ninge!" ... :))
Da ... si acum pierd ore pretioase de jucat in zapada pe bancile scolii :))
Nu-i nimic. Intotdeauna se gaseste ceva sa compenseze. Si da .. aici ma refer la cultura unor persoane. Si cum acum sunt la info ... Nu mai e nevoie sa specific persoana in cauza . "Cine nu vrea sa vina la simulare sa-mi zica asa , ideatic" . Asta a fost maxima pe ziua de azi! Maxim am spus! :))
Au mai fost , dar deja devin banale. Pt ca le repeta ora de ora. Poate sunt eu mai rea cu ea de la un timp. Dar cand prostia pute ... Nu ai cum sa te comporti altfel!
Nu conteaza. Azi e o zi frumoasa. :)
Si da ... Zapada o face sa fie asa!

5 comentarii:

  1. makr u sa ai o dimineata frumoasa ...in cazul meu nicio dimineata nu e altfel deacta alta ...toate sunt crude :( offf trebuie sa plecam sry e fff tare postul tau ca toate ma uimesti:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda..ce nu ne asemanam noi =)). Tocmai ce am scris un post ca urasc zapada si cat ma indispune. Azi de dimineata aproape ca imi venea sa nu mai ma duc la scoala :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Pt dee - ms mult! <3
    Si pt sorina - dee gandeste exact ca tine! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Gogăăăl!
    Sau ... Să iese!
    Vai de noi ... :)

    RăspundețiȘtergere