duminică, ianuarie 17, 2010

Ningeeeeee...

























...eeeeee. Cei care ma cunosc stiu ce reactie am in momentul in care vad fulgii de zapada! ...
Pot spune sincer : Copilul din mine e fericit in momentul asta!
E bucuria aia interioara pe care n-am mai simtit-o de ceva timp si ... wow , ce nevoie aveam de asta!

... Si vesnicul happy ending to my crappy day. Incep sa ma obisnuiesc cu ideea. In fine , sa ne bucuram de prezent. Nu de alta , dar maine o iau de la capat!
N-are rost sa enumar starile prin care am trecut pe tot parcursul zilei de azi ... M-ar indispune la loc. Da , am o fire schimbatoare si ,da, trec usor de la o stare la alta. Ceea ce e bine. Uite ce fericita sunt acum ... Si cat de low , low eram dimineata :)). Fericita e mult spus. S-o numim buna dispozitie !
Cum spuneam , ninsoarea asta a picat perfect! Cireasa de pe tort , ce sa mai :).

Si referatul pe care l-am avut de facut la filozofie a picat cum nu se putea mai bine. Mi-a adus aminte in ce tara de rahat (macar pe blog sa-mi cenzurez limbajul:)) ) traim si de modul in care suntem tratati in tarisoara mai sus descrisa. Tema referatului era "Drepturile omului". Si imediat gandul mi-a fugit la ziua de vineri , ziua mea libera ... Pe care am pierdut-o alergand dupa ,practic, dreptul de care toti ar trebui sa dispunem. Si ma refer la alocatie , la amaratii aia de 42 de lei pe care (teoretic!) ii primim lunar ... Si pe care oamenii sus-pusi uita sa ni-i dea . In fine , nu are rost sa intru in amanunte si sa ma umplu iar de nervi :)). Stiti si voi la ce porcarie au apelat astia doar , doar o mai ramane cate un fraier pe care sa nu-l intereseze , sa piarda banii si sa aiba ei ce baga in buzunare. Nu va mai satura Dumnezeu , pana si de la elevi furati! Rusine!

Asa ... Revenim la oile noastre!

Seara mea happy incepe sa se duca ( Stii , poate chiar ai dreptate. Toata fericirea mea e doar de fatada si ... in ciuda faptului ca ninge , "tony tot sad e" )... M-am uitat la telefon. Era 10 fix. Ciudat , m-am uitat si la 9. Se pare ca cineva ma iubeste . Ura!
A , dah! Azi am sughitat la greu. Fratilor , lasati barfa. :))

Gata. Inchei postul asta cat mai repede cu putinta! (Ma las de postat tarziu in noapte:)) )

P.S : Se presupune ca azi e ziua mea. Pacat ...

L.E : E 11:00. Ceva e ciudat! :))

5 comentarii:

  1. offf ...cat m-am chinuit cu com asta:))...vroiam sa scriu ca e trist adik pe mn m-a intristat cu toata bucuria ta ca ninge....(te urasc pt ca din cauza ta ninge:()
    orikm e marfa ...si sunt de acord cu u ..nush cum mi-a venit mie alocatia dar cu sg e o greseala si imi pare rau pt u ,dar o sa vezi ca o sa iti vina si tie si at u o sa razi mai tare:))

    ps: la multi ani, anto!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca esti neatenta [-x. :))
    Dac-ar fi sa ninga din cauza mea ... Am avea zapada primavara , toamna si iarna ! :)):))
    Si eu sper ca si la mine sa se rezolve :)).
    Ms iar , Dee >:D<.

    RăspundețiȘtergere
  3. moa...ce catcus...s`a sters...tocmai iti spusesem ca mi`am facut prieten sh asta nu vrea sa posteze X(...revin again...n'am scris ieri:D...pentru ca n'am gasit ca fiind interesant ceea ce mi`a trecut prin cap ieri,sh crede`ma...au fost multe:))...;;)...loveu...daca nici asta nu merge iti scriu d`acasa<3

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda, cred ca nu am mai primit alocatia de la inceputul clasei a 12-a :)). Ce te mira? Traim in Romania. Yuck!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am mai primit alocatia dn iunie! ;)
    Nimeni n-a mai primit-o.
    Si deci ... Cand se rezolva ...prostia asta va trebui sa primim in jur de 300 lei :D.
    IMI VREAU BANII :)

    RăspundețiȘtergere